12.4.09

Fnafna My är trött!

Har suttit barnvakt åt lillkillen och lilltjejen hela dagen. Har varit en toppendag, de är så himla roliga att ha och göra med, men eftersom jag inte precis har vanan inne så är jag nu fullkomligt slut... Lillkillen är 4 och lilltjejen 2 så det är full fart på dem hela tiden. Lilltjejen pratar oavbrutet, men har inte riktigt koll på hur man uttalar vissa saker än, bland annat så tycker hon att fnafna My är ungefär detsamma som faster My. Funkar för mig! :)

Nu ska jag sjunga ner i tvsoffan och övergå i ett zombieliknande stadium tills det är dags att gå och sova. Ska upp tidigt i morgon och in till Limhamn på möte inför sommarjobb, sen ska jag hämta syster yster på Svågertorp (hon kommer ju hem från staterna i morgon) och i morgon eftermiddag ska jag på bio med kusinbarn #1. Full rulle med andra ord!

2 comments:

Ullis said...

ja ibland är det väl bra med lånebarn :) hälsa miss america från mig, ge henne en välkomen hem kram också :) kram

Alexandra said...

Har inte firat sa mycket pask, vi hade 2 vanner over for lite PS3 och film bara :) Sen jobbade vi ju torsdag fredag, inga helgdagar har da ;o Fast vi ar lediga imorgon :)