23.3.09

Värdmamma

Tjollahopp!

Medans syster yster tar ett sista ragg i sin lägenhet och står och hoppar på resväskan för att försöka få den stängd (lycka till liksom, kommer aldrig att gå) så passar jag på att uppdatera mina blogglänkar. :) Kom på att min värdmamma från när jag var i Nashville med Up with People skriver blogg, och till på köpet en väldigt underhållande sådan. Så jag har nu addat den här i min lista. Titta gärna in på den så blir hon säkert glad, och mäkta förvånad över att hon har läsare från Sverige...haha.

Where´s the mutebutton? är namnet på denna förträffliga blogg, på engelska. Titeln, förklarade hon under en smått kaotisk familjemiddag, syftar på hennes helgalna familj och hur ofta hon önskar att det fanns en "mutebutton" som kunde få tyst på dem (inklusive de två katter och två hundar som sprider galenskap i huset). Trevlig läsning!

Nu ska jag få träffa lillmamman och hennes bäbis och sen får syster yster och jag skjuts hem med alla väskor och grejer.

kjam

1 comment:

Ullis said...

Hoppas det gick vägen med hennes packning.. det va bannimej inget lätt uppdrag du tog dig an där:) Och jättekul att träffa dig.. kram