26.3.09

Tomorrow! Tomorrow!

Måste säga att dagen har varit en aning peculiar. Det känns liksom fel att jag har en jättetenta i morgon och sen att jag dessutom ska åka till Bryssel i morgon kväll. Känns bara helt fel! Att jag till på köpet redan har pluggat och packat klart är ett ännu större orosmoment...något måste vara fel, vad är det jag har glömt?

Hmm.

Fikade med morsan på systrar och bönor idag. Musikalmannen provjobbade där idag så vi fick tid att snacka lite skit också. Sen tog jag, Dexter och T. en prommenix på stan. Dexter köpte marsvinshö, jag köpte en väska... Hände med andra ord inget särskilt extraordinärt.

Oh vad jag längtar till kl 16.00 i morgon. Då avgår bilen hemifrån och jag börjar min 10 dagar långa Bryssel"semester".

Nu ska jag gå upp och försöka sova trots en j*vligt irriterande förkylning.
wish me luck.

No comments: