2.3.09

Outfit och ekorreanfall.

Bild av hela lördagens outfit:



Vaknade på fel sida av världen i morse och var aningen anti allt ett tag. Efter en fika med syster yster och vänner och lite hoppa runt så blev allt med ens bättre. På kvällkvisten gick det till och med över till total hyperaktivitet. De senaste timmarna har jag hoppat runt som en hög ekorre, haha, stackars S.Y har fått dras med mina påhitt. Inte alltid lätt att ha mig i närheten!

Hittade lite material till min uppsats när jag var nere på arkiv och bibliotek i morse. Ska ner och fixa lite saker till i morgon. Vad härligt att bo i en kommun som har ett så bra centralarkiv, finns en hel del info om folkskolan och dess lärare/lärarinnor. Jej!

Sova nu, ska börja morgondagen med att sitta provvakt på skolan.

2 comments:

The Hanssons said...

jamen där har vi ju outfitten...jättefin. Nu kan man gå in och kika hos karolin uppe i VT.....WINDSOR CASTLE

http://windsorcastlevt.blogspot.com/

KRAM

my said...

Toppen! Kilar dit direkt!