14.7.13

Väggar, bilder och hemmafix

Nu har jag varit igång igen och storstädat. Storstädning hos oss innebär inte bara städ, utan även för det mesta någon form av ommöblering samt omhängning av foton, tavlor och annat litet hemmafix. Jag tycker om att ha många foton och tavlor på väggarna, gärna i lite roliga ramar och konstellationer. Just nu ser det ut så här på väggar (och kylskåp) hemma hos oss; en salig blandning av foton, ikoner, kort från vänner och elever, små prydnadsgrejer och dagispyssel. Jag känner mig rätt så nöjd för tillfället...kanske det dröjer ett tag innan jag ändrar om igen nu. Kanske?!

I eftermiddag ska Lulu och jag ta bilen till ett treårskalas och i kväll ska jag sy klart svägerskans present, samt sätta igång med ännu ett sista-minutenprojekt inför Belgien/Spanien-resan: en snabb och lätt bröllopsfilt.









2 comments:

Anonymous said...

Fint!!/m

Anonymous said...

Jattefina bilder och vaggar, vi har ocksa en salig blandning pa vaggarna och ibland kan jag tycka att vi kanske borde vara mer minimalistiska men det ar liksom inte var stil...