20.7.12

Pyjamasparty!!

Jag är ensam hemma nu ett par timmar efter jobb eftersom make och bebis hängt med min mor till Malmö för att titta på bil. Bilar är inte riktigt min grej, så jag stannar hemma och gör det jag gör bäst: städar och förbereder!

Här plockas undan och dammsugas och tas fram rena sängkläder och så hade jag tänkt att det skulle bli en liten kaka bakad också. Varför allt detta ståhej en helt vanlig fredagseftermiddag? Jo, för i kväll ska vi ha pyjamasparty. :) Världens bästa syskonbarn kommer hit i kväll och ska mysa med oss ända till i morgon. Godis, film och bus med lillkusinen står på schemat, och så såklart mysfrukost i pyjamas, lite spel kanske? och eventuell en koja, eller två. Och så den där kakan ja... Ska ta itu med den nu.

1 comment:

Hanna said...

Åh myyys! Vi får kusinerna på besök i morgon, då brukar det bli drag på gården :) Kram på dig!