7.4.12

När migränen släpper

Jag har gått runt med migrän hela dagen. Inte någon rejäl attack, men sådär störande, tröttsam molande värk. Har varit jättetrött och hängig och även om jag hunnit med en del plugg och städning så var jag inte alls nöjd med vad jag åstadkommit. Men så gick vi och lade oss vid halv elva och jag tänkte läsa om ett par sidor i "North and South" för att leta citat till uppsatsen. Då lossnade det! Migränen släppte och med  försvinnandet så kom en otrolig pigghet. Så nu är klockan snart halv två och här sitter jag, pigg som en mört, och har i stort sett strukturerat upp hela uppsatsen. heh. Ojdå.

Det känns lite som triss-reklamen faktiskt - plötsligt händer det!

I morgon ska jag vara vakt på konstutställning på Kulturbruket. Har du en stund ledig och är i Trelleborgstrakten så titta gärna in mellan 13 och 15. Det är Peter Löfqvist som ställer ut "stämningsfulla bilder från Trelleborg".

Nä, kanske ska se om jag kan sova en stund ändå. Visserligen tar maken hand om Luka på morgonarna nu, så att jag kan sitta uppe halva natten och skriva om jag vill, men jag vaknar ju ändå vid halv sju, trots att jag får sova längre... The joys of parenthood. haha.

Hoppas ni får en trevlig söndag!

1 comment:

Anonymous said...

Du är otrolig! Vi ses mellan 13 och 15!/m