12.4.12

Hopp hopp hopp och dalarnaresa


Men alltså NEJ, den bilden skulle inte ligga sådär på sidan...dumma bloggen. Jag har fixat och trixat för att få ordning på den, men nu ger jag upp. Det får bli en liggande Luka i hoppgunga. Fin va?
Han var allt liiiite skeptisk först, men det gick snabbt över och sen hoppades det för fulla muggar en bra stund. Härligt!

I morgon bär det av mot Dalarna. Äntligen!
Jag har campusträff i Falun på måndag så vi passar på att göra en liten familjeutflykt till Älvdalen. Det blir flyg och tåg upp så ett riktigt litet äventyr väntar. Ser fram emot att träffa alla vänner och alla nya barn som fötts sen sist.

Nu ska jag packa, till de ljuva tonerna av krigsspel på teven (maken har killkväll med tevespel, need I say more, haha)

1 comment:

Anonymous said...

Nu får du snart uppdatera dig, annars får jag mostrarna på mig!/m