29.1.12

Morbröder som kanske är farbröder

Hehe, tryckfelsnisse var visst förbi en sväng i förmiddags. Det var ju inte en farbror i släktbandsmening som fyllde år utan en morbror. Fast jag tror att jag kanske eventuellt får lov att kategorisera mina morbröder som farbröder i ordets andra mening så på så vis var det ju liiiite rätt. Så det kan bli...

Det var himla trevligt i alla fall! :) Luka sov bort första timmen av festen och resten av kvällen lekte han med mina kusinbarn, charmade mostrar och låg och latjade på golvet. Men OJ vad trött han blev. Han blev så trött att han nu inte kan sova... Vi skiftas om att försöka söva honom här hemma och han somnar till i fem minuter och sen vaknar han igen och är ännu tröttare. Stackars. Just nu går maken runt med honom i bärsele medan favoritlåten, "River of Dreams" med Billy Joel, går på repeat. Han gallskriker i alla fall inte, det är ju ett plus. heh.

Jag har tagit en hel massa fina foton, men kameran verkar ha blivit kvar hos moster så jag får visa dem en annan dag. Godkväll!

No comments: