29.9.11

Kläder

Var ju som sagt iväg och inhandlade lite kläder till BB-väskan häromdagen.
Det blev mycket gult (vet inte hur det gick till, med tanke på att jag ju inte alls gillar gult...) och blått (vi försökte hitta andra färger än babyblå och babyrosa men det var INTE lätt. Förrutom gult då).
 
 Och så skulle ju jag ha pyjamas och nattlinne. Jag sa i ett svagt ögonblick att maken kunde få välja nattlinne... Det var kanske inte den dagens bästa idé.
Nu kommer jag att lulla runt i sjukhuskorridorerna med bebis på armen och en kossa som lyssnar på "cool moo-sic" på bröstet. Topp!
Fin färg i alla fall!



Over and out från mig för idag. Har noll blogginspiration för tillfället eftersom jag inte vill trötta ut er med gnäll. Så det blir lite sparsmakat här.
Har ni tur så kaaaanske ni får en bild på min fina clematis senare idag, men bara kanske...Vi får se!
Nu - åter till plugget!

2 comments:

Josefine said...

Villervalla ska du handla från om du vill ha färg! =)

Petchie75 said...

Ha ha, min mor hade med sig en morgonrock till mig, hennes avlagda som det stod BIG pa. Jag vagrade ha den pa mig pa BB och som tur var hittade min syster en neutral vit utan ngn text pa.
Vi insag nar V kom hem att vi bara har TVA par byxor till honom! KOrtarmade bodies i all ara men det kan bli lite kallt om benen. Nar vi ar hemma har han strumpor och filt men nar vi har varit ute (bara tillbaka till sjukhuset x2 for olika kontroller) far han minsann ha byxor pa sig! Jattefina klader! Vi har nastan bara vita och gra klader till V, inget medvetet val eftersom de flesta kladerna ar second hand.
KRAM!