22.6.11

Ett litet kort...

...blev det idag. Ett gratulationskort till mosters väninna som fyllde 60. Tur man har mostrar som förser en med pysseluppdrag så man har något att fästa tankarna på. Såhär blev det:



Vikningen har jag lärt mig av fantastiska Lotta!

ENG: Ok honey, I will translate EVERYTHING, also stuff that doesn't have to do with the kickboxer currently living it up in my stomach. So this is what it says in this post:

I've made a small card today for a friend of my aunt, who is turning 60. Good to have aunts who give you projects to focus your mind on. This is how it turned out: (the pictures)

I learnt this card fold from the fantastic Lotta!

Voila chou, a fully translated post just for you!

1 comment:

Petchie75 said...

Tjusigt, tjusigt!
Hi hi, igår när jag sa till O att det fanns en ny "Elle Interiör" att läsa på toaletten ;-) så frågade han om jag kunde göra en lista på de vanligaste orden som förekommer i inredningstidningar på svenska och översatta till spanska. Den skulle han sedan ha bredvid sig när han "läser" Sköna Hem och Elle Interiör :D Han är för rolig men det är ju kul att han intresserar sig för både språket och mitt stora intresse, inredning!
Se där, ett pyssel som kan ta ett tag att göra ;-)
Fick du mitt mail?
kram