27.4.11

Jag börjar från början,

så att det blir lite struktur på det hela.
"Proffsbilderna" från bröllopet kommer är såklart inte klara än så de får ni vänta på. Men däremot såg jag till att stjäla bilder från samtliga vänners kameror nu innan de åkte. Så jag har lite bilder att dela med mig av!

Alltså, från början:

Torsdag 21 April - möhippa nr2:





De svenska tjejerna (mamma, mostrar, kusiner och vänner) "kidnappade" mig på torsdagskvällen för en mysig möhippemiddag på föräldrarnas hotell. Vi åt gott, lekte lekar, skrattade och hade superkul! Vi var helt ensamma i hotellrestaurangen och hade en massa bus för oss. Bland annat hade varje tjej lämnat en present och jag fick gissa vem som hade gett vad, och varför. En massa roliga historier och associationer kom fram och dessutom fick jag en hel hög finfina presenter. Bland annat en gossekatt (jag älskar gossedjur OCH katter), svenskt knäckebröd (och ostbågar och bilar och påskgodis och blåbärssoppa), en teatermask (från extramormor som är dramapedagog) m.m.
En möhippa precis mitt i prick som jag önskat mig!!! Att bara njuta och umgås tillsammans med mina närmsta vänner och familj. :)

Stay tuned för nästa etapp i ordningen: förberedelserna inför dagen D...

No comments: