29.3.11

Hälsa

Hälsokontrollen i morse gick tipptopp! Det gick väldigt snabbt och väldigt rutinmässigt, kändes lite löpande band över det hela (att det dessutom var i en "läkarbuss" gjorde det väl ännu mer konstlat), men med väldigt trevlig utgång: jag ser bra, har bra reflexer, bra blodtryck osv osv...alltså har jag nu papper på att jag är "fit for work". Det var ju bra det!

Dock håller en förkylning på att dra fram bland kollegorna på jobbet och just för tillfället kan jag ju inte påstå att jag känner mig direkt på topp. Men vila, vitaminer, vatten och positiv energi ska råda bot på det tänkte jag! :)

Och så har vi varit och beställt ringar idag. Kom på i går att "oops, ska man inte ha ringar när man gifter sig?!". Heh. Men nu är de beställda och allt och blir klara om en vecka. Härligt när saker och ting går effektivt!

Nä, nu ska jag försöka få lite grejer gjorda.
Godkväll!

2 comments:

Trillingnöten said...

Vad skönt att du är redo för jobbet hälsomässigt :) hahaha....och ringar är ju en fantastisk sak att ha på bröllop har jag hört :p

Josefine said...

I brist på annat kan man alltid ta jordnötsringar eller ståltråd! =)