7.3.11

Ännu en strålande dag i Bryssel!

Solen värmer och vi har redan hunnit runt till lite alla möjliga butiker. Bland annat en typ grossist som säljer dekorationsgrejer, dukningstillbehör, förpackningar m.m. Var svärmor som tipsade om att åka dit och det var verkligen en bra idé, om inte annat så fick vi en massa inspiration till dekorationer osv inför bröllopet.

Nu är vi hemma en sväng på lunch och sen bär det av ut i shoppingsvängen igen. Vi ska bland annat ut och titta lite på grejer till det där nya hemliga projektet jag har på g. Spännande! Jag älskar överraskningar! :) Även när det är jag själv som står för överraskandet.

Hoppas ni får en härlig dag! Lovar att knäppa lite kort på fästmannen sen när han ska prova kostymer. Var förbi en affär i morse som verkade ha den perfekta kostymen i skyltfönstret, men de öppnar kl 14 så vi får ta det i eftermiddag.

Hej hopp!

2 comments:

Stef said...

Jag älskar också överraskingar!!! hahaha puss

Josefine said...

Härligt med sol! Vi har också sol! Jag har ställt bilen på solning för att försöka smälta de frusna "spolarvätskeledningarna" som varit frysta hela vintern... Bilen är skitigare än skitigast och skulle behöva en tvätt också, men det är ju itne lönt. Med denna grusiga grusvägen lär den blir skitig efter 3 minuter igen!

Jag hade absolut inte kunnat tänka mig ett bröllop utan barn. Varför ska de minsta vara uteslutna från högtider bara för att de inte kan sitta still? Helt fel! Jg hoppas det blir MÅNGA kissnödiga ungar på ert bröllop... =)