22.1.11

Nu har han åkt...

...min käre fästeman. Han och ett par kompisar ska på skidsemester till Frankrike i en vecka nu. Oj vad jag redan saknar honom (de åkte för fem minuter sen haha).

Vi var uppe med tuppen i morse och klockan sju hade vi redan gjort eld i spisen, kokat kaffe och varit nere i  byn och handlat färska croissanter på ett av bagerierna. Så när vännerna kom och hämtade upp fästmannen så fick de frukost. Hade en jättetrevlig frukoststund och sen packade de in sig i bilen och körde iväg. Nu har jag bara en jobbdag kvar och sen åker även jag iväg.

 Kattan anar oråd eftersom vi båda har packat väskor de senaste dagarna och en av oss redan har åkt iväg så nu vaktar hon mig som en hök haha. Just nu har hon, som synes på bilden, trängt sig upp på min mage mellan mig och bärbar dator och gör det svårt för mig att skriva. Men gosig det är hon!!!

Hoppas ni får en trevlig dag! 

No comments: