10.11.10

Monsun i Belgien?!

Nu har det regnat non stop i över 24 timmar. Spännande. Undrar hur lång tid det dröjer tills någon toker i grannskapet börjar bygga en ark?!

I kväll ska vi åka och skriva in mig på skolan och i morgon ska jag göra ost igen. Jippii!

Och i kväll kommer lillsvägerskan hit med sin bästis för att fira sin födelsedag ännu en gång med oss (vår extrapresent till henne - en natt ute i Liege med oss). Alla utom jag ska festa loss, för i morgon är det nationell helgdag till minne av slutet på första världskriget. Jag ska dock jobba, osten väntar inte på någon, haha. Första gången sen vi flyttade som fästmannen är ledig när jag inte är det. Det är han värd tycker jag!

Nu ska jag fylla i papper och skicka lite e mail. Mycket att stå i just nu.

3 comments:

Anonymous said...

Känns som om du är på gång igen!
Härligt!
mor

Josefine said...

Så skönt att du kommit igång nu! Hoppas allt går vägen, och franskan är det nog inga problem med. Mitt VG från högstadiets franska fick jag ju på grund av dig! =)

Stef said...

Ojoj, livet är hårt som ostmakare! Ingen rast och ingen ro!

Kramar