2.11.10

Minst 100 år på nacken...

...hade denna dam som hängde med min fästman i lördags. Hon var ännu läskigare i början av kvällen, men fotot togs efter hemkomst så sminket hade börjat försvinna så smått.



Jag är vanligtvis inget stort halloween-fan, men i år var vi ombedda att jobba som statister under ett skräckfilmsmarathon på Bryssels största biograf. Fästmannen sprutade eld och jonglerade utanför entrén och jag var assistent och gick runt och var läskig i största allmänhet. Skrämde skiten ur en tjugo-nånting tjej, hon skrek i högan sky när jag dök upp bakom hennes axel. Muahaha. Needless to say - jag hade jättekul!

Att bli sminkad av en professionel sminkös var intressant, och de övriga statisterna var jättetrevliga, så vi hade en toppenkväll.

Så, läskiga fotot avklarat, nu ska vi ta det lite lugnt innan det är dags att hämta upp päronen i Liege. Oh vad kul det ska bli att ha dem här i nästan en hel vecka!!!

4 comments:

Trillingnöten said...

Skitläskig bild ju! Så himla coolt att bli sminkad av duktiga människor :) Skulle gärna göra en make-over, men åt andra hållet, för att bli snyggare :)

Stef said...

Haha så jävla cool bild! Helt sjukt läskigt juh! Kramar

frost said...

Tufft, att man kan göra så mycket med lite färg! Du är inte lik dig någonstans.

Josefine said...

Uärk! Dig skulle jag inte vilja möta en mörk natt...