21.10.10

Nu åker symaskinen fram!

Var några veckor sen jag hade maskinen uppe, men nu så! Fästmannen tappade sin mobiltelefon någonstans för nån vecka sedan och nu har han fått låna en telefon av sin far, men behöver ha en mobilficka att stoppa den i när han är ute och jobbar. Tatadaaaa - My to the rescue! Här ska sys mobilficka.

OH, och så har jag fått ett projekt. Ungdomsgruppen i byn ska ordna Halloweenfest med aktiviteter för ungarna, och hon som skulle ha hållt i barnaktiviteterna har fått annat för sig. Så i går när jag ringde och reserverde platser till festen, och på samma gång frågade om de behövde hjälp med nått så blev de jätteglada och frågade om jag ville hjälpa till med organisationen. Wohoo! Så på lördag ska jag på "möte" med de andra i planeringsgruppen, ska bli jättekul.

Alla tips om läskiga aktiviteter tas emot med stor tacksamhet! En spökrunda eller liknande kanske? Hm...

2 comments:

Trillingnöten said...

Shit vad kul! Det är ju hur roligt som helst med såna projekt! Soökrunda låter ju kalas! Ska fundera om jag kommer på nåt mer! Maskerad kanske är givet liksom?

Stef said...

Oh vad roligt! Passar dig perfekt juh! spökrunda är kul, speciellt om man har häst och vagn.....det hade dom alltid i usa....så satt man i vagnen på hö.....mysigt som attans...och läskigt

kramar