21.9.10

Sikna skojare...

...de är på SJ. Håhåjaja. Vad de måtte ha roligt. För enligt deras hemsida idag så kostar en resa med tåg tur och retur Trelleborg - Sthlm C, med ungdomsrabatt, minst 1000 riksdaler. Jojo, eller hur...men de måste väl tro att det är första april.

Eller?

Får väl ta och kolla swebuss osv i stället i kväll när jag kommer hem från franskan. Eller så får jag springa till Stockholm när jag är hemma på besök. Kan ju visserligen behöva motion.

Ha det fabulous! Toodeloo! (OBS! internt skämt speciellt tillägnat morsan)

4 comments:

Anonymous said...

Resan löser vi på något sätt. Bussen tar för lång tid, så strunt i den!
mor

Trillingnöten said...

Jadu, jag fattar inte vilka fantasipriser som SJ hittar på. De måtte tro att alla har massor över nu med alliansens alla skattesänkningar :) Apostlahästarna svikern en aldrig i alla fall!

Alexandra said...

Jag har letat i nästan ett år efter ett nytt! Så det är inte lätt. Det beror ju på vad man vill jobba med och om man har en utbildning såklart också. Jag hade en intervju i April också men det jobbet fick jag inte...

Jag letar oftast jobb på sådana där jobbsökarsidor som monster.be / stepstone.be osv.

Du skulle säkert kunna få jobb hos HPCDS men det är inget jag rekommenderar, skitlön, skitledning osv :D

Stef said...

Sj ja dom är ena riktiga skojare dom!

Ps. boka inte in nått den 1sta på kvällen, då ska vi ta en drink med Jonna och Lina! :)

kramar