9.9.10

Kuuul kul kul kul!

Oj vad det är roligt att jobba!!

Har varit nere på videoklubben i två timmar nu och lärt mig hur saker och ting fungerar. För mig, som älskar film och dessutom är galen i att organisera, klicka på dator osv så är detta ett toppenjobb. Så jag är inte så värst kluven längre... Det må vara att jag inte kommer att bli rik på detta jobbet heller, men det kommer i alla fall att bli roligt!

Nu ska vi äntligen iväg på Zumba. Jag hade ju tagit fel på dag i tisdags - det är lätt att blanda ihop tisdag och torsdag - så då blev det inget. Men NU SÅ!

Återkommer med komplett redogörelse för skrattanfallen senare, blir nämligen fästmannens första träningsdanspass någonsin så detta kommer att bli en upplevelse. Han är för himla häftig min snubbe!!

2 comments:

Trillingnöten said...

GRATTIS TILL JOBBET!!Helt underbart och en jättebra start i Belgien ju :) Zumba är askul och kan tänka mig att det är ännu roligare i grupp :) Let me know!

Alex said...

Hej! Jag ar i spanien just nu, kommer hem pa sondag! Da hor jag av mig :) mitt telnr ar forresten 0499701051!