7.9.10

Grå tisdag

Spenderade gårkvällen och natten i Bryssel och kom hem till Martinrive i morse. Och det är grått, grått, grått, grått igen... Och kallt som i graven!

Jag har ringt och anmält intresse till franskakurs nere på biblioteket idag. Ska dit på förträff om en vecka för att kolla vilken nivå jag är på så att jag hamnar i rätt grupp. Spännande!

Och i kväll ska jag på min första Zumba-kurs nere på byn. Såg ett plakat om danskurser i lokala affären förra veckan och ringde och kollade lite tider osv. De har mest ungdomskurser och hip hop, men de har också två Zumbaklasser i veckan och jag har bestämt mig för att pröva på det. Ska bli jättekul att få röra på sig igen!

På samma gång ska jag träffa en av ledarna och snacka lite eftersom de eventuellt behöver en ny rytmikledare för de yngre eleverna (5-7 år, hjälp!). Många bäckar små...

1 comment:

Josefine said...

Det verkar som om du har fullt upp med allt jobbletande! =)