30.8.10

Bröllop för hela slanten!

Som min käre mor kommenterat på förra inlägget så har vi ju faktiskt ett element i vardagsrummet. Det är aldeles riktigt! Problemet är bara att det inte är inkopplat som det ska än så för tillfället så är det enbart dekoration... Alltså är det SVINKALLT i lägenheten fortfarande eftersom det är rena pissvädret ute. Usch och fy och pi katten och vad det nu heter.

Så det blev ingen städning idag. Jag har suttit framför datorn mycket och vid skrivbordet och fixat med bröllopsgrejer. Skrivit ihop en lista med hotell, B&B och så vidare till folk som kommer hit från Sverige. Och så har jag fundrat på det här med hur i hela fridens namn vi ska få plats med allt folk till middagen. Och så har jag gjort ett första försök till fullständigt färdig inbjudan. Och så har jag gjort en massa annat tjafs och trams som trots allt hör bröllop till... Jag kan till exempel ALLT om klädkoder nu - det ni.

Nu ska vi titta på film och äta mat ("Same procedure as last evening madam? Same procedure as every evening James")!

1 comment:

Trillingnöten said...

Det där med att planera bröllop och fest du...många detaljer att tänka på! Gäller att hålla tungan rätt i mun :) HUr många gäster blir det nu?