4.5.10

Världens bästa ungar!

Jag ler från öra till öra och hoppar jämfota runt i lägenheten. Sambon, som slutat skolan tidigt, sitter i tevesoffan och undrar om jag ätit knark. Men inte då, jag har precis kommit hem från en såndär underbar lektion som bara får en att svämma över av lycka!

Mina elever är fanimig helt fantastiska! De har haft två lektioner på sig att skriva egna låtar och förbereda en redovisning på ukulele. Ett gäng hann redovisa idag och låtarna är helt otroligt underbara och jättebra. Sååå synd att jag inte kan dela med mig av texterna, men take my word for it - de är alla riktiga vinnare.

Idag är jag VÄLDIGT stolt över att vara lärare till mina underbara nior!

2 comments:

Trillingnöten said...

Men åh vad underbart det är. Det är så man kommer ihåg varför man ville bli lärare från början :)

Stef said...

härligt med sånna dagar! kram på dig