27.5.10

Sol, brännboll, and the show must go on...

Idag är vi effektiva! Eller ja, vi och vi, sambon har tagit bilen och åkt upp till en klasskompis i skogen. Han har ju lov! Jag däremot har fullt upp. Hittills jag hunnit med ett danspass nere på byn inför niornas avslutningsshow, två idrottslektioner i byskolan (brännboll! wohooo), en kopp fika med hästtjejen, ett par telefonsamtal och en massa e mailande både inför showen, och helgens klassträff.

Wohooo! Vilket flyt jag har idag... Ska jag kanske slänga in en tvätt också nu när jag ändå är på g? ;)

Om en timme går bussen ner till byn där det väntar ännu ett par timmars showförberedelser. Och så insåg jag i går att jag har sista lektionerna med två av mina klasser i morgon (!). GAH! Planera planera planera.

Hur har ni andra det i försommarsolen? (För det är väl försommar nu, är det inte?!)

3 comments:

Alex said...

Spännande! Flyttar ni ner för att stanna nu? :)

Stef said...

its chaos! Jag försöker bara ta mig igenom denna helvetesveckan! Puss och kram

Trillingnöten said...

FörsommarSOL? Jo, vi har det bra i försommarREGNET. Jättekul. Ser fram emot sommarlov om två veckor. Kan knappt vänta. Jag är trött på ungarna, på rektorn, på människorna jag jobbar med, på att pendla, på att planera, på att...ja..Shit! Låter självmordsbenägen ju! Men det är jag inte! hehehe...