21.4.10

Men ÅÅÅHHHHH!

Eleverna var typ lamm. Vilken tur! Och så har jag fått sms från aftonbladet om att flygplatser öppnas över hela Europa. Hoppas bara den där vulkanen har kommit över sin vårkräksjuka nu så att det inte blir stopp igen i helgen...

Och nu till nästa irritationsmoment: läser, eller hör jag en sak till om lillsessan och hennes tilltänkte hubby så spyr jag. Lägg ner!!! Låt dem vara ifred! Hon är väl ändå gammal nog att lösa sina egna problem, eller? Och varför är det så stor skandal? Hon är väl ingen övermänniska? Upp med en hand alla som aldrig har råkat ut för ett förhållande som visat sig vara mindre lyckat. Nä, trodde väl det...inte många händer som viftar där nej.

Så lägg ner!

Så, nu är jag klar med dagens "rant". Dags att ta itu med lunchen, hm...undrar vad man kan tänkas gräva fram ur frysen/kylen?!

1 comment:

Stef said...

Ja jag håller med dig, dessutom så såg jag på en löpsedel att nån tjej kom ut och sa att dom haft en affär, och jag tänkte direkt...varför väljer man att gå ut med sånt? om inte för pengar...och inget annat?!