16.4.10

Fredagkväll i stugan

Alltså, jag vet att jag tjatar, men nu får han allt ta och komma hem den där fransktalande utbölingen! Ingenting är så trååååkigt som en fredagskväll hemma ensam när man vet att alla vänner runt omkring har parmys/familjemys. Att min tilltänkte myskompis i skrivande stund njuter av det belgiska utelivet gör inte saken bättre...

Vem knåpar ihop tevetablån för fredagkvällarna förresten? Den är inte allt för het... Därför ska jag ta katten under armen och gräva runt lite i mina bokhyllor. Kanske kan hitta en gammal vän att damma av. Håller tummarna!

Det snöade innan idag förresten. Någon som vill byta plats med mig?


Det känns som att jag bor här. Fast med snö.

1 comment:

Trillingnöten said...

Jag tror att det är PRO som sitter och jobbar ideellt åt tvbolagen på fredagar! Hur tråååååkiga program som helst. Ruttet!