12.4.10

Alltid samma visa...

...när jag är i Belgien (eller annanstans) utan internet så kommer jag på tonnvis med saker att skriva om eller berätta på bloggen. Men sen när jag väl sitter framför en dator och har tonnvis med tid över så är det helt tomt i bollen. Störigt!
Någon som känner igen sig?

Nåväl.

Kom hem i går. Sov som en stock hela natten och vaknade med en handfull katthår i näsan. Mysigt. Jobbade hela dagen idag och det gick faktiskt över förväntningarna smärtfritt trots att det var vikariejobb med de yngre barnen. Jätteroliga lektioner! Det starka solskenet som har hållt i sig hela dagen har såklart hjälpt till med humöret.

I övrigt så har jag ont i ryggen (lyft för tungt i Belgien) och är väldigt mentalt jetlaggad.

Belgien var fantastiskt. Jobbigt - men fantastiskt. Bilder m.m kommer sen, glömde föra över från sambons kamera innan jag åkte. Men jobbet med lägenheten går framåt och jag är säker på att vi kommer att trivas finfint.
Skype med sambon nu och sen ska jag sova... Fattar inte är så j*vla trött hela tiden. Haha.

3 comments:

Stef said...

Haaarligt! I wanna see pics! puss på dig!

Trillingnöten said...

Jag vet hur det kan vara! Har massor med bra upplägg inför en bloggning och så vips är de borta!!

Josefine said...

Det tar på krafterna att resa. Och jobba. Och sova...=)