12.3.10

Pigg och kry - och tvåsamhet

Förrutom lite snorande så är jag oförskämt pigg och kry idag - fantastiskt!

Har haft ett par toppenlektioner och är nu hemma på långlunch innan min sista fredagslektion. Sen håller jag helg!

För oss som lever i tvåsamhet, så har min vän finelinan ett bra tips här förresten. Haha. Nr 5, och 10 är mina favoriter. Tänk om det ändå varit på riktigt... *drömmer*

I morgon återvänder the missing sambo. Blir konstigt att vara två igen ett tag efter att ha varit herre över eget hus i en hel månad. Toulouse, som ständigt bevakar dörren med ett halvt öra, blir nog jätteglad! Ibland när hon tittar på mig kan jag svära att hon försöker kommunicera: "var fan har du gjort av min husse? kunde inte du åkt iväg i stället kärring?" heh. Men men...

Jag vet i alla fall en som kommer att bli överlycklig över älvdalens ende belgares hemkomst: moi!

2 comments:

Josefine said...

Njae, riktigt så kreativ är jag inte. Jag hittade den på vårt skrivbord på expeditionen. Vet inte var den kommer ifrån... =)

Hoppas snorandet försvinner snart, så du inte smittar sambon. Då missar han ju kursen!

Josefine said...

Njae, riktigt så kreativ är jag inte. Jag hittade den på vårt skrivbord på expeditionen. Vet inte var den kommer ifrån... =)

Hoppas snorandet försvinner snart, så du inte smittar sambon. Då missar han ju kursen!