7.2.10

och så var cirkusen igång...

Schlagernörd som man är så spenderades en stor portion av gårkvällen framför SVTs årliga storsatsning. Jag kan ju inte precis påstå att jag var imponerad... *gäsp*

- Uselt startfält där den enda låt som ens skulle kunna ha en chans att kvala in i ESC-finalen röstades ut i slutet. OK, några fina låtar (och Salem är ju alltid härlig), men inget med det där "lilla extra". Dussinlåtar rakt över...

- Vem skrev manus till programledarna? Den personen borde bytas ut PRONTO! Herregud vad vi satt och vred oss åt de tama försöken till rolighet.

+ Dolphs mellanakt! Men sjöng han på riktigt? Var lite singbackvarning ett par ggr...


Nä, skärpning Sverige till nästa vecka! Då vill jag se stora nummer, med fart och glöd. Mer passion - mindre kalkon!

1 comment:

Trillingnöten said...

Jag håller med och jag fattar inte varför det var sånt ståhej över Dolphan...han var väl okej, kanske han var bäst eftersom resten sög ? :p