17.1.10

Turn a page (el. nu är det dags att få tillbaks formen!)

Måste medge att jag blev lite inspirerad av trillingnöten häromdagen och efter att ha spenderat förmiddagen idag framför teven slötittandes på diverse sk "livsstilsprogram" så har jag bestämt mig - nånting måste hända!

Hade redan bestämt mig för att sätta igång med aerobic:en igen och fick terminsprogrammet för klasserna i fredags. Nu gäller det bara att försöka fixa ihop lite självdisciplin och att ge gärnet med promenader och cirkelträningsschema. För att citera oss sytanter: "Hur svårt kan det vara?"

Kan jag dessutom kicka ett par dåliga vanor under våren så vore inte det helt fel!

Jag måste ju ha något att syssla med när nu sambon snart ger sig ut på två månaders praktik först i lappland och sen i belgien. Ska man sen bli "slottsfru"/bondmora till hösten så måste man vara i form!

Who's with me?

1 comment:

Trillingnöten said...

Kör hårt! Jag är ju givetvis på! Idag smäller det och uppdatering kommer :)