27.1.10

Snö och sura människor

Oväder har vi inte här uppe - men snöat det har det gjort! MASSVIS!
Lider dock med er som bor neråt eftersom ni verkar ha fått det ännu värre än oss...

Lider lite extra med min sambo som sitter i en snöhög (bokstavligt talat, han är ingrävd i den) och vill hem.

Jag har haft en bra förmiddag på jobb och sen en ännu bättre eftermiddag/kväll tillsammans med hästtjejen och alla våra djur. Mycket sura människor runt oss just nu dock - det gillas inte! Kan inte alla bara rycka upp sig en smula?

Och hur svårt är det att visa lite vanlig hyfs på telefon? Nej, suck.
"Möte" på ICA-parkeringen kl 13 i morgon i alla fall. Det ska bli spännande!
Kan hända jag skriver lite om det i morgon.

Nu ska jag titta på "På Spåret" och sova. Tack SVT för fantabulous public service när det gäller SVT Play!

1 comment:

Stef said...

Duuu vet du vad! Mamma kan inte se svtplay i usa...sketet va??? man kan inte titta på något på svtplay utanför sverige....hon blev ledsen, hon ville ju se skidåkningen...jävla svt....du...kolla på den där dokumentären "den sköra tråden"...jag grät och grät och grät.....puss