9.1.10

Bilh*lv*te!!!

Nu vill inte bilen starta igen. Sambon och jag diskuterar huruvida ett nytt batteri kanske skulle sitta fint... Hm. Vi ska åka kl 07 i morgon bitti - börjar bli dags att bestämma sig.

I övrigt allt toppen! Är ju såklart överlycklig att ha sambon hemma igen. I går kväll var vi ute och bowlade hela gänget: di gamle, moster, syster yster och vi två, och vi hade jättekul. Efter det gick vi på krogen och åt och drack gott, och vi "ungdomar" avslutade kvällen hemma hos syster yster med spel och en flaska vin. Nice!

I kväll blir det mer spelande men innan dess ska vi packa och försöka fixa allt med bilen.

3 comments:

mara said...

My :) Jag sålde precis min bil, skönt o slippa all the problems som tillhör..
Jag har det kul i Järvsö men blir så handikappad utan mobil o tv :P Tack gode gud att jag har internet kvar! =)

Kom inte till showen pga vädret, var den första galna snöstormen då.. :(

Hälsa David!

Maria said...

det var jag Maria som skrev, inte Mara :P

Josefine said...

Jag vet, han är söt och charmig, så det är jäkligt svårt att välja. =) Än så länge har jag 152 bilder, och det är bara de första fem månaderna. Får nog sortera bland de utvalda sen.

Jag får också tacka för senast. Det var jättekul att ses efter alla år. Det tyckte nog Gibson med!

Hoppas ni kommit iväg ordentligt idag!