1.12.09

Up with People has entered blog land!

Idag lanserar mina gamla kollegor i Bryssel och Stockholm en blogg för att hålla folk a jour med vad som händer i "Up with People land" i Europa. Nyfikna på att se vad jag hade för mig för några år sen, eller känner ni nån ung tjej/kille som vill ut och se världen? Checka in dessa:

Up with People Europe Blog

Up with People on Tour - Cast Blog

Det är inte ofta jag saknar Brysseltiden, men vi snackade mycket om att fixa en europablogg när jag jobbade där och nu när det blivit verklighet så tänker jag tillbaka till alla de bra stunder vi faktiskt hade hemma i UwP lägenheten (att bo sju kollegor från sju olika kulturer i en trerummare var en upplevelse!), på kontoret och ute på stan i underbara underbara Bryssel:






OBS! Hattar och fjäderboa i sista bilden - utklädnad när vi skulle hämta kollega på flygplatsen! hihi

No comments: