17.12.09

Energikick

Efter en trött och glåmig månad i slaskets tecken så var min lilla minibreak i Uppsala en välsignelse!

Up with People Cast C09's sista show var jättehärlig (trots att vi i A07 såklart var eniga om att vi var bättre när det begav sig...) - och att träffas och kramas och skratta och umgås med en liten klick av min "uppie" familj var fantastiskt. Fick en otrolig energikick och nu känns det som om det nog ska gå att klara sig igenom återstodden av den mörka vintern.





Efter showen gick alla vi "oldies" på irländsk pub. Jag och mina gamla rumskompisar och kollegor från Brysseltiden efter turnén passade på att ta ett "sassy" gruppfoto.

Sambon var tvungen att stanna hemma i dalom för att gå i skola och blev därför överlycklig i går kväll när jag kom hem med en present i form av en fransyska (inte nötköttsversionen utan människovarianten) - hans bästa kompis från vår grupp. Så fram till i morgon är det franska som gäller här hemma och vi ska ha det riktigt mysigt i kväll med pepparkaksbak, guitar hero och en härlig "walk down memory lane". :)

No comments: