16.11.09

Tevekatt

Har, till skillnad från sambon, hämtat mig efter lördagens bravader. Har vikkat ett par timmar nere på skolan och nu ska jag hjälpa sambon med hans plugg. Han håller på och läser marknadsföring och företagsekonomi på svenska, heh. Inte helt lätt för en nybörjarsvensk. Så ikväll är jag översättare. Nice!

Och äntligen börjar det hända lite med mitt huvudvärksproblem. Var nere och pratade med doktorn idag och nu ska jag få remiss till neurolog för att kolla om det går att lista ut vad det är som felar mig... *håller tummarna*

Toulouse hittar på så mycket hyss nu så jag kan inte låta bli att ta med henne på ett hörn här i bloggen. :) I går gick hon och grävde fram ett av mina gamla gossedjur och myste med framför teven. Sen klättrade hon upp hos husse och verkade ha det väldigt gosigt...

No comments: