14.11.09

Final ikväll!

Var nere på byn och tog en pratstund med min förra sambo som är i byn på träningsläger. Trevligt att träffas lite, blir inte ofta man har tid att åka till Falun nuförtiden...tyvärr. :( Fick dessutom en påminnelse om att det är en speciell kväll i kväll: final i körslaget. Satt nere på hotellet och snackade och sotrbildsteven där var i full gågn med att visa Team Stefans samtliga musiknummer från säsongen. Uppladdning för i kväll antar jag.

Kan inte påstå att jag har varit särskilt aktiv i körslagethysterin, i alla fall inte om man jämför med vårt deltagande i stödet för Larz Kristerz förra året, men det är ändå lite spännande att Stefan och hans gäng har kommit till final. Hoppas att de vinner nu också så att de tappra körmedlemmarna får ordentlig lön för mödan!



Så har ni inget bättre för er i kväll: slå på fyran och rösta på Team Stefan! En vinst i kväll skulle göra mycket för moralen i vår lilla glesbygdsidyll. :)

2 comments:

Josefine said...

Det är faktiskt först nu jag har börjat bli lite rastlös. Kanske för att vi var hemma tillsammans de 6 första månaderna. Lite lyx! =) Vi sökte dagisplats till honom när han bara var ett par veckor och de säger ju att det bara ska ta tre månader att få en plats på dagis så i mars ska han skolas in. Förhoppningsvis på det närmsta men annars har jag valt ett på andra sidan stan för jag råkar veta att de är så bra.

Jag måste hitta något jobb till våren i samband med dagisstarten, och hoppas att jag kan få jobba på lite mer regelbundet på Smygehus. Nästa höst ska jag nämigen börja plugga så att ta något mer "seriöst" jobb känns onödigt.

Så ni har snö där uppe i norr? Här nere är det som vanligt bara grått och trist och rått. Snön kommer väl lagom till februari. Gibson föddes i en snöstorm.

Stef said...

Dom förlorade :( Tyckte jag var himla synd! Bara för att tjejer dreglar över ful-ola!

kramar