2.6.09

Toalettrengöringsmedel och grönsåpa

Så tog vi oss då till slut ner till Skåne med livet i behåll. Mina nerver är något upprörda efter den högljudda bilfärden (på väg till norrköping tappade vi en del av avgasröret) men trots allt hade vi en fantastisk minisemester. Norrköping var oslagbart! Blev bjudna på pakistansk middag och Dexter tog oss på en underbar nattvandring i den vattniga studentstaden. Trevligt trevligt!

Helgen spenderades i världsarvsstaden Karlskrona där vi pricka in lite besök hos släkt, helkväll på engelsk pub i centrum och ett dygn uppe i stugan i skogen. Myspys.

Men nu är vi tillbaks nere i berkligheten och sen i går befinner jag mig nu åter igen i städbranschen. Jag HATAR tidiga morgnar, men i övrigt så måste jag erkänna att jag har världens bästa jobb och världens bästa chef. Så varför klaga? :)

Nu är klockan halv nio på kvällen, alltså hög dags för mig att gå och lägga mig.
I natt håller jag tummarna för varmare väder imorgon än vad smhi förutspått!

1 comment:

Stef said...

Vad har smhi sagt???