28.4.09

Housewife:ing


50-talet, brign it on!

Gick ut och dansade med sambon i söndags. Det var älvdalsgala i ishallen med en massa lokala världsstjärnor. ;) Och Robert Gustafsson som Roland i dansbandet Rolandz. I alla fall, spenderade kvällen där och min käre belgare överraskade mig med att bjuda upp mig och sedan inte vilja lämna dansgolvet. :) Supermysigt!

Eftersom sambon har skola i vanlig ordning igen denna veckan så spenderar jag dagarna på tu man hhand hemma i lägenheten. Jag passar på att få undan tvätt, diska, laga mat, dammsuga, städa toaletten, lappa byxor, korsstygna, vattna blommorna osv. Och så klämmer jag in en och annan promenad med hästtjejen och lite annat smått och gott. Housewife deluxe här med andra ord. :)

Nu ska jag gå och sätta på kaffe för sambon kommer tydligen hem tidigt idag, de hade visst varit ute och klafsat i skogen och blivit så blöta om fötterna att de fick sluta tidigt.

1 comment:

Stef said...

Låter riktigt härligt det där med att klafsa runt i skogen. Härligt att han kommer hem tidigt iaf! Jag glömde bort min satans tvätt tid idag, tvättade för några dagar sen men hade lite kvar och där var en tid ledig och jag tänkte perfa...skulle bara göra två maskiner eller nåt...glömmer fanimej bort det...jag är så jävla förbannad haha!
puss