1.3.09

Lockar á la Marilyn

Gårdagens utgång med Grease-tema blev toppen!
Efter mycket slit fick jag och syster yster till slut sytt färdigt våra kjolar och de blev över all förväntan. :) Sen var det dags för hår och accesoarer...
Jag gick runt med papiljotter i håret halva dagen och jag tömde nästan en hel flaska hårspray i S.Ys hår. Och bra blev det! Vem hade trott att mitt annars spikraka hår kunde bli så lockigt!?!

Både festen och utgången på kristall var toppen, trots att kristall var så packat att man kände sig som en sardin i burk där man stod och hoppade. Tog taxi hem runt 03och somnade gott efter lite nattamad.

Nu håller jag och S.Y på att vakna och jag laddar inför släktkalas hos kusin i lund. Vasaloppet har stått på på teven sen i morse och jag måste erkänna att suget efter dalarna vaknade till liv när jag såg bilderna från evertsberg och mora...

No comments: