26.2.09

Sambosaknad

Min kära belgare är hemma och gör praktik utanför Bryssel och jag har ju därför tagit min tillflykt ner till skåne, mamma och syster yster. Men jag saknar honom lite.....eller mycket. När man väl har vant dig vid att leva tillsammans med någon så blir det helt plötsligt väldigt konstigt när denna någon inte är tillgänglig. :(



Men no sweat, tiden går fort! Jag har ju mamma, frida, S.Y och jobb att sysselsätta mig med. För att inte tala om min uppsats och kommande tenta som jag håller på att pula med. Mina planer att hinna ner till kommunarkivet denna veckan har blivit lite omflyttade pga extra jobbtimmar i morgon, men jag ska istället öronmärka måndag till arkivgrävning.

Ska hoppa in och vikka på två musiktimmar i morgon utöver svenskan. What to do, what to do... Populärmusikquiz kanske?

1 comment:

Stef said...

Lycka till nu med så ska det låta tävligen. Jag är sjukt nyfiken på om dom gillade det? Jotack, distans är inte kul!!! Men tiden går fort och snart är ni tillsammans igen!

pussar