28.2.09

En tjockis och en bläckfisk.

Hade en jättemysig eftermiddag med Syster yster och mamma. Vi har äntligen fått färdigt våra kjolar (förrutom att jag måste göra lite damage control i morgon eftersom jag lyckades klippa lite i mitten på kjolen framtill) och vi är väldigt nöjda. Precis när vi var klara kom svägerskan med barnen (spiderman och N.) för att hämta kött som beställts i bulk till oss alla. Under tiden som "de vuxna" tog hand om köttet tog jag och S.Y hand om barnen. Oh vad jag tycker om mina syskonbarn, de är helt underbara. Spriderman ritade en teckning av mig och S.Y, jag var tjock och S.Y var en bläckfisk. Finaste porträtten någonsin!!!

Resten av kvällen har spenderats hemma hos S.Y med P. och KK. Öl, youtube och allmänt tröttsnack gjorde en perfekt kväll. Har även haft regelbunden telefonkontakt med belgaren och hans vänner som är ute tillsammans i Bryssel i kväll. Oh vad jag saknar scouterna och deras påhitt... Är så stolt att de vill ha mig som enda tjej på scoutlägret även i sommar. Jej!

Sova nu, ska upp tidigt för att ta med KK på en shoppingtur nere på stan innan jag och S.Y ska fixa frisyrer och kläder inför kvällens partaj.

godnatt.

No comments: