12.10.10

Tillbaka i Belgien

Ursäkta mitt totala försvinnande från bloggen, men jag har haft så mycket annat att göra och tänka på under mitt sverigebesök så jag var helt enkelt tvungen att prioritera bort bloggen lite.

Men, som ni ser nu, så dog jag inte av tandborrningen förra veckan...det gick till och med riktigt bra. :) Resten av sverigeveckan fylldes bland annat av umgänge med syster yster, två dagar i huvudstadsregionen med besök hos vänner, brudklänningsfixande och visit hos bror med familj. Hemkommen till skåne igen i torsdags så försökte jag spendera så mycket tid som möjligt med föräldrarna och syster yster. Jag fick också besök av fantastiska L som delade med sig av lite inspiration till bröllopskort. Kolla in hennes blogg här, hon gör helt otroligt fina kort och grejer!

Jag har såklart glömt min laddare till mobilen hemma så tills den anländer med post kan jag inte ta eller lägga upp nya foton. Tyvärr.

Kom tillbaka till Martinrive i söndags och håller på att vänja mig vid att vara tillbaka. :) Det går helt okej! Det har hänt jättemycket på gården medans jag var borta! Gräset växer för fullt på det före detta helvetesgapet, vår trädgård har fått avgränsningar i form av två gamla stentråg, en del av gårdsplanen är stenlagd och de har börjat renoveringarna i uthyrningsdelen. Allt är jättefint och ovanpå allt så skiner dessutom solen! Härligt!

I eftermiddag har jag franska. Ska ha min första privatlektion idag, ska bli spännande.

1 comment:

Trillingnöten said...

Välkommen tillbaka! Du har varit saknad :) När man åker hem brukar det blir intensivt och svårt att hinna med sig själv - ännu mindre sin bloggbebis!